Ha van egy terület, ahol talán előnyben vagyunk az átlagos vezetővel vagy alkalmazottal szemben: az e-mailes figyelemfelkeltés. Marketingesként ugyanis évek óta azon dolgozunk, hogy hogyan kelthetjük fel az érdeklődést, hogy aztán megnyissák, elolvassák a levelet, majd átkattintva vásároljanak is belőle az olvasóink. Ez viszont nemcsak marketingesként fontos: te is szeretnéd, ha a leveleidet megnyitnák, és átmenne az üzeneted.
A probléma: az e-mail talán a legnehezebb csatorna erre. Elküldöd a levelet, majd vársz, és vársz, és vársz… és végül az 5 feltett kérdésedből 3-ra kapsz választ, viszonylag későn. Ha szóban beszélgetnél, talán azonnal kapnál választ, és ha nem, akkor visszakérdeznél. Így viszont nincs nyomás rajtuk. A megoldás tehát az, hogy megtanulsz jobban e-mailezni. De hogyan? Ehhez adunk ajánlásokat a mai adásban.
Listen to this episode with a 7-day free trial
Subscribe to Onlife to listen to this post and get 7 days of free access to the full post archives.