A személyes márkaépítés lényege, hogy a brandinget (vállalati marketingtevékenység, amelynek célja, hogy megkülönböztessen egy terméket a versenytársaktól) emberekre alkalmazza. Ha azt mondom, hogy „jó minőségű sajt”, akkor eszedbe jut egy üzlet. Miért? Mert a cég marketingtevékenysége (termék, kommunikáció stb.) erre irányult. Ma sokak szerint a „személyes márkaépítés” a karrierépítés kulcsa: hiszen az a célod, hogy elérd, hogy X projektnél rád gondoljanak.
A mai adásban elmondjuk, hogy miért félrevezető, amikor a karrieredet „személyes márkaépítési” eszközökkel próbálod felturbózni, „szakértői jelenlétet” próbálsz építeni blogolással, posztolással, marketingtechnikákkal. Elmondjuk azt is, hogy mit csinálj helyette.
Listen to this episode with a 7-day free trial
Subscribe to Onlife to listen to this post and get 7 days of free access to the full post archives.