
Jun 26 • 7M
A csapattagom panaszkodik. Mit tegyek? (#143)
Vezetőként kettős a szereped. Egyszerre vagy magánszemély, illetve képviseled a szervezetet. Ezért kellemetlen, amikor egy beosztott panaszkodni kezd. Valamire, amire nincs ráhatásod.
Hetente bővülő útmutatókkal csillapítjuk a vezetői fejfájásodat: gyakorlatias válaszokat kapsz a leggyakoribb, csapatoddal kapcsolatos kérdésekre, problémákra. Növeld az eredményeidet, tartsd meg a munkatársaidat és vidd sikerre a projektjeidet. Az Onlife Kör hétről hétre abban segít, hogy elkerüld a menedzsment fájó hibáit, felesleges konfliktusait, ehelyett magabiztosan és sikerrel vezesd a csapatodat – dolgozz akár 1000, akár 10 fős cégben.
A panaszkodás valószínűleg egyidős az emberiséggel. Panaszkodik már a kisgyermek is, amikor valamilyen baj éri, várva, hogy a szülei megvigasztalják. Ha valami rosszul megy, ha valami nem tetszik, ha igazságtalanság ér minket: a panasz mindre válasz lehet. Vannak, akikből csak ritkán tör elő, másoknak minden harmadik mondata panaszkodásba torkoll. De mit tegyünk, ha egy csapattagunk panaszkodik – ráadásul nyilvánosan (vagy nekünk), és a vállalatról? Mit tegyünk, ha olyan dolgokról beszél, amelyeken nem lehet (vagy nem akarunk) változtatni? A mai adásban elmondjuk, mit kezdj a panaszkodó csapattagokkal!
Listen to this episode with a 7-day free trial
Subscribe to
Onlife
to listen to this episode and get 7 days of free access to the full post archives.