Ha vezető vagy, akkor tudnod kell, hogyan írj hatásos szöveget. Legyen szó e-mailről, memóról, előkészítő anyagról, prezentációról (akár szóban előadva!), vállalati körlevélről, teljesítményértékelésről vagy egy jelentésről; tudnod kell, hogyan add át hatékonyan a mondandódat írásban. Míg a prezentációs készségekkel már régóta foglalkoznak (nagyon helyesen!), az írásos kommunikációt szinte sehol nem tanítják. Írástechnikával leginkább szépirodalmi környezetben foglalkoznak, üzleti közegben elvárják, de sehol nem mondják el, hogyan csináld jól.
Pedig a jó írás tanulható. Nemcsak tanulható, hanem néhány egyszerű alapelv használatával drámaian javíthatsz az íráskészségeden vezetőként.
Miért tanulj meg jól írni?
Listen to this episode with a 7-day free trial
Subscribe to Onlife to listen to this post and get 7 days of free access to the full post archives.