Bevezető
Hogy érzed magad a meetingeken, értekezleteken, megbeszéléseken, amiken részt veszel? Úgy gondolod, hogy hatékonyan használják az idődet? Elégedett vagy? Milyen volt a legutóbbi pár megbeszélés, amin részt vettél?
Miért utálják a megbeszéléseket?
„Mindenki állandóan telefonozik, e-mailezik, kikapcsolja a kameráját, nem figyel” (épp azért pocsék a megbeszélés, mert mindig mindenki mást csinál, nem figyel)
„Mindenki késik”
„Elhúzódik, hosszú ideig beszélgetünk” – „Nem végzünk, úgyhogy kiírnak még egy megbeszélést”
„Nincs semmi értelme, nem tudtam, hogy miért jöttem”
“Nem maradtunk semmiben, nem tudom, mi a feladatom”
És szerinted a te megbeszéléseidről mit gondolnak mások? Mivel annyira kevés a rossz meeting, így többnyire olyan példát láttál, ahol ezt rosszul csinálják.
Ebben a sorozatban végignézzük a Manager Tools meeting tízparancsolatát, amit mi is használunk. Nem csupán JOBBAK lesznek a megbeszéléseid, hanem KEVESEBB is elég lesz belőle, ráadásul rövidebb időt vesznek ki az életedből.
Listen to this episode with a 7-day free trial
Subscribe to Onlife to listen to this post and get 7 days of free access to the full post archives.