Aug 8, 2022 • 1M

Mit kezdjünk azzal, ha valami tényleg sürgős? Hogyan sürgesd a csapatodat? (2. rész) (#97)

 
0:00
-1:07
FREE PREVIEW
A saját, névre szóló, egyedi podcast feeded, amellyel eléred az Onlife Menedzsment Podcast zárt epizódjait. Ingyenes feliratkozással a legutolsó 4-et, Kör-előfizetéssel pedig a teljes könyvtárat. Részletek: https://onlife.academy/kor/ Válj eredményes menedzserré konkrét útmutatások és eszközök által. Szerezz azonnal alkalmazható tudást. Menedzsment, szervezeti politika, kommunikáció, konfliktuskezelés, projektvezetés.
Episode details
Comments

Az előző adásban beszéltünk arról, hogy hogyan kezeljük a „sürgős” kérésekkel, a „sürgető” igényekkel, feladatokkal. Megnéztük, hogy milyen szempontok alapján tudsz dönteni, amikor ilyen megkeresést kapsz. A mai adásban arról beszélünk, hogy hogyan érd el, hogy a csapatod a valóban sürgős feladatokat tényleg sürgősnek tartsa – és ennek megfelelően cselekedjenek! Emlékszünk arra, hogy az, hogy valami „sürgős”, az csak az adott személy pszichológiai állapotára vonatkozik. Ez határozza meg a viselkedését, és szeretné, ha a mi viselkedésünket is meghatározná, hogy ő éppen sürgetőnek él meg egy adott feladatot.

„Ez most sürgős!” Mit kezdjünk menedzserként a „sürgető” feladatokkal? (1. rész)

A csapatod dolgozik egy fontos projekten, feladaton, mire valaki odajön hozzád és azt mondja: „Van egy sürgős kérésem, csak 2 óra lenne. Meg tudjátok csinálni?” Mit kezdjünk ezzel? Nyilván sokat számít, hogy ki jött oda. Talán csuklóból nemet mondunk bizonyos emberek bizonyos kéréseire. Máskor viszont nem érezzük ennyire egyértelműnek a helyzetet. Mi van, ha a főnökünk jön oda hozzánk? Ha a főnökünk főnöke? Ha a főnökünk munkatársa? Ha egy senior menedzser máshonnan? Ha tényleg sürgősnek tűnik, amivel megkeres? És úgy általában, mit kezdjünk azzal, ha tényleg sürgős feladataink vannak, hogyan kommunikáljuk ezt a csapatunk felé?

Ebben az adásban két részben beszélünk a sürgető feladatokról: az első részben megnézzük, hogyan álljunk a kívülről érkező sürgetéshez, a második részben pedig eszközöket adunk ahhoz, hogy ami valóban „sürgős”, azt a csapatunk is sürgősen kezelje.

This episode is for paid subscribers