Onlife
Onlife Menedzsment Podcast
Bántalmazás, zaklatás, lopás: mikor NE adj visszajelzést – és mit csinálj helyette? (2. rész) (#158)
Preview
0:00
-4:19

Bántalmazás, zaklatás, lopás: mikor NE adj visszajelzést – és mit csinálj helyette? (2. rész) (#158)

A visszajelzés remek találmány, mi is sokat beszél(t)ünk róla. Ám vannak olyan horderejű vétkek, amik messze túlmutatnak rajta...

A sorozat további része

Bevezető

A mai adás elsősorban azoknak lesz érthető, akik használják Az eredményes menedzser c. könyvben vagy tréningen tanult eszközöket: a One On One megbeszéléseket, és a visszajelzéseket. Ritkán készítünk ilyen adást, hiszen nem minden hallgatónk vezette be ezeket, de szükség van erre is: ha még nem tetted, tarts velünk az Eredményes Menedzser Tréningen, ahol megtanulhatod, hogy mikor ADJ visszajelzést. (És persze azt is, hogy hogyan.)

A mai adásban arról beszélünk, milyen helyzetekben NE ADJ visszajelzést. Miért? Mert a visszajelzés célja, hogy bátorítsuk az eredményes jövőbeli viselkedést. De mi a helyzet akkor, ha a csapattagunk olyan kirívó dolgot tesz, amely után az sem lenne meglepő, ha kirúgnánk őt? Szinte minden tréningen felmerül ez a kérdés: „De mi a helyzet akkor, ha…?” Ebben az adásban elmondjuk a választ.

Azért lesz különösen értékes számodra az ajánlásunk, mert az ilyen indulatos, váratlan, erős helyzetekben nem biztos, hogy azonnal helyesen tudjuk mérlegelni, mit tegyünk. Ilyenkor gyakran megbénulunk, és nem tesszük meg, ami vezetőként, menedzserként a felelősségünk lenne. Most kapsz egy forgatókönyvet a kezedbe, amelyhez bármikor visszatérhetsz, ha ilyen kihívással találkozol. Vágjunk bele!

Continue reading this post for free, courtesy of Onlife.

Onlife
Onlife Menedzsment Podcast
Hétről hétre eredményesebb vezető: ez vagy Te az Onlife Menedzsment Podcast segítségével. Konkrét útmutatás és eszközök a menedzsment, szervezeti politika, kommunikáció, konfliktuskezelés és projektvezetés területén.