
Hogyan tarts eredményes meetinget? – 2. rész (#25)
Hogy érzed magad a meetingeken, értekezleteken, megbeszéléseken, amiken részt veszel? Úgy gondolod, hogy hatékonyan használják az idődet? És szerinted a te megbeszéléseidről mit gondolnak mások? Mivel annyira kevés a jó meeting, így többnyire olyan példát láttál, ahol ezt rosszul csinálják.
Ebben a sorozatban végignézzük a Manager Tools meeting tízparancsolatát, amit mi is használunk. Nem csupán JOBBAK lesznek a megbeszéléseid, hanem KEVESEBB is elég lesz belőle, ráadásul rövidebb időt vesznek ki az életedből. Mindezt azért, mert a megbeszélések fontosak. A hatékonyan, pontosan, céllal megszervezett, és jól levezetett megbeszélések óriási segítséget jelentenek számodra. Nem válhatsz úgy eredményes felsővezetővé egyetlen szervezetben sem, hogy nem tudsz normális megbeszéléseket tartani.