Feb 15, 2021 • 1M

Hogyan tarts eredményes meetinget? – 2. rész (#25)

2
 
0:00
-1:07
FREE PREVIEW

Appears in this episode

Onlife
Hetente bővülő útmutatókkal csillapítjuk a vezetői fejfájásodat: gyakorlatias válaszokat kapsz a leggyakoribb, csapatoddal kapcsolatos kérdésekre, problémákra. Növeld az eredményeidet, tartsd meg a munkatársaidat és vidd sikerre a projektjeidet. Az Onlife Kör hétről hétre abban segít, hogy elkerüld a menedzsment fájó hibáit, felesleges konfliktusait, ehelyett magabiztosan és sikerrel vezesd a csapatodat – dolgozz akár 1000, akár 10 fős cégben.
Episode details
2 comments

Bevezető

Hogy érzed magad a meetingeken, értekezleteken, megbeszéléseken, amiken részt veszel? Úgy gondolod, hogy hatékonyan használják az idődet? Elégedett vagy? Milyen volt a legutóbbi pár megbeszélés, amin részt vettél?

Miért utálják a megbeszéléseket?

  • „Mindenki állandóan telefonozik, e-mailezik, kikapcsolja a kameráját, nem figyel” (épp azért pocsék a megbeszélés, mert mindig mindenki mást csinál, nem figyel)

  • „Mindenki késik”

  • „Elhúzódik, hosszú ideig beszélgetünk” – „Nem végzünk, úgyhogy kiírnak még egy megbeszélést”

  • „Nincs semmi értelme, nem tudtam, hogy miért jöttem”

  • “Nem maradtunk semmiben, nem tudom, mi a feladatom”

És szerinted a te megbeszéléseidről mit gondolnak mások? Mivel annyira kevés a rossz meeting, így többnyire olyan példát láttál, ahol ezt rosszul csinálják.

Ebben a sorozatban végignézzük a Manager Tools meeting tízparancsolatát, amit mi is használunk. Nem csupán JOBBAK lesznek a megbeszéléseid, hanem KEVESEBB is elég lesz belőle, ráadásul rövidebb időt vesznek ki az életedből.

Listen to this episode with a 7-day free trial

Subscribe to

Onlife
to listen to this episode and get 7 days of free access to the full post archives.