Onlife
Onlife Menedzsment Podcast
Hogyan tarts eredményes meetinget? – 2. rész (#25)
2
Preview
0:00
-1:07

Hogyan tarts eredményes meetinget? – 2. rész (#25)

2

Bevezető

Hogy érzed magad a meetingeken, értekezleteken, megbeszéléseken, amiken részt veszel? Úgy gondolod, hogy hatékonyan használják az idődet? Elégedett vagy? Milyen volt a legutóbbi pár megbeszélés, amin részt vettél?

Miért utálják a megbeszéléseket?

  • „Mindenki állandóan telefonozik, e-mailezik, kikapcsolja a kameráját, nem figyel” (épp azért pocsék a megbeszélés, mert mindig mindenki mást csinál, nem figyel)

  • „Mindenki késik”

  • „Elhúzódik, hosszú ideig beszélgetünk” – „Nem végzünk, úgyhogy kiírnak még egy megbeszélést”

  • „Nincs semmi értelme, nem tudtam, hogy miért jöttem”

  • “Nem maradtunk semmiben, nem tudom, mi a feladatom”

És szerinted a te megbeszéléseidről mit gondolnak mások? Mivel annyira kevés a rossz meeting, így többnyire olyan példát láttál, ahol ezt rosszul csinálják.

Ebben a sorozatban végignézzük a Manager Tools meeting tízparancsolatát, amit mi is használunk. Nem csupán JOBBAK lesznek a megbeszéléseid, hanem KEVESEBB is elég lesz belőle, ráadásul rövidebb időt vesznek ki az életedből.

Continue reading this post for free, courtesy of Onlife.

Onlife
Onlife Menedzsment Podcast
Hétről hétre eredményesebb vezető: ez vagy Te az Onlife Menedzsment Podcast segítségével. Konkrét útmutatás és eszközök a menedzsment, szervezeti politika, kommunikáció, konfliktuskezelés és projektvezetés területén.