Szlogenek, buzzwordök, homályos célok, önmagába harapó sikerdefiníciók. A rossz stratégia felfalja a világunkat. Pedig a jó stratégia egyszerű – épp…
17
7
Mesterséges intelligencia, csalás, a quiet quitting erkölcsi lehetetlensége, hősök és földművesek. Ezekről írok az Onlife eheti vezetői hírlevelében.
15
3
Hogyan írj jobban? Írástechnika vezetőknek (1. rész) (#109)Listen now (39 min) | A jó írás tanulható. Menedzserként, vezetőként pedig tudnunk kell, hogyan írjunk jól. Ebben a sorozatban megnézzük a jó írás…
, , and
14
Beszámoló Amerikából, a karriertervezés időpazarlás, és az anonimitás helye a szervezetünkben.
14
2
Egy újabb buzzword vagy a jövő munkahelye? Igaz-e a hype, ami a négynapos munkahetet veszi körbe? Mikor tilos bevezetni – és ha bevezetjük, mire…
10
5
Osztálytalálkozón jártam, és egy 12 évvel ezelőtti levél megmutatja, mennyire rosszul látjuk a jövőt. Nem érdekel, ha jó okokból van rossz gyakorlatunk…
9
3
Hogyan írj jobban? Írástechnika vezetőknek (2. rész) (#110)Listen now (26 min) | Ha vezető vagy, akkor tudnod kell, hogyan írj hatásos szöveget. Legyen szó e-mailről, memóról, előkészítő anyagról, prezentációról…
8
2
Hübrisz: a vezetői gőg okai és ellenszere | Onlife Pódium feat. evosoft #3Listen now (75 min) | A legelső bűn. Hübrisz. Gőg. Büszkeség. Ikarosz óta mennyi vezető, ország, közösség, vállalat és karrier bukott meg miatta! A…
8
3
3 dolog, amit Jony Ive-tól tanulhatsz a vezetői gyakorlatodban. Két ostoba tanácsra két gyors válasz. És mindenek előtt dicsekszem négy menedzserrel.
and
6
4
Hogyan fogadd a rossz híreket? (#108)Listen now (33 min) | Felméréseink alapján 10-ből 7 embernek volt olyan főnöke, akihez valamiért nem mert rossz híreket vinni. Ennek a fő oka az…
and
6
3
EXTRA: Szigorúan bizalmas: szervezeti titkok és céges hazugságok | Onlife Pódium #4 feat. evosoftListen now (66 min) | Ne legyenek titkaink egymás előtt? Van olyan információ, ami nem tartozik mindenkire? Erősíti a szervezeteken belüli bizalmat a…
and
5
1
Magas EQ-d van? Nagyszerű: Sztálinnak is az volt. Jó vezető = jó szakember? És mit kezdjünk a tapló ügyfelekkel.
5
1